Menu

Cart
Provozovatel obchodu
  • skier.cz, s.r.o
  • Hrubého 1201/10,  182 00  Praha 8
  • Provozovna - prodejna : Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8
  • Provozovatel internetového a kamenného obchodu skier.cz
  • Odpovědná osoba - Martin Sichyngr
  • IČO:  24810614  DIČ : CZ24810614
  • Plátce DPH - veškeré ceny jsou včetně DPH
  • Číslo účtu: 43-8745410297/0100
  • e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    tel.: + 420 602 630 391

( dále jen „dodavatel“ )

1. Objednání zboží

a)  Přes e-shop : Objednávku zboží vytvoříte vložením požadovaného zboží do košíku a postupujete dle instrukcí  vytvářených systémem. Po obdržení Vaší objednávky budete e-mailem, SMS či telefonicky informováni o průběhu vyřízení Vaší objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nebude možné dodat v uvedené lhůtě, budete neprodleně informováni o možném termínu dodání.

b) Telefonicky : Objedání zboží je možné provést také telefonicky na telefoním čísle 223 011 948 nebo  Mobil: + 420 602 630 391

c ) E-mailem : písemně na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ( v objednávce prosíme uvést přesný název zboží, Vaše jméno, příjmení a telefon. V případě objednání na dobírku uvádějte dodací adresu a  zvoleného přepravce, v případě zakoupení na prodejně uvést - osobní odběr.

d)  Veškeré zboží je možné si též osobně zakoupit v prodejně skier.cz bez nutnosti předchozí objednávky.

2. Zrušení objednávky zboží

Zákazník má právo odstoupit od objednávky, což provede zpravidla písemnou formou. Pokud zruší objednávku dodavatel, vždy uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit. Objednávky ( zboží ) s osobním odběrem na prodejně, budou v případě nevyzvednutí do 4 prac. dnů od potvrzení ze strany prodejce ( připravení k vyzvednutí ) automaticky stornovány.

2. Možnosti Platby

Hotově nebo kartou při převzetí zboží vkamenné prodejně skier.cz
Dobírkou – Česká Pošta nebo PPL - platba při převzetí zboží u dopravce
Převodem na účet číslo 43-8745410297/0100 na platebních údajů před dodáním zboží.

3. Způsoby doručení a vyzvednutí / zakoupení zboží

a ) Osobní odběr - prodejna v Praze 8

  • Adresa : Hrubého 1205/2, Praha 8 - Kobylisy
  • Otevírací doba : viz. kontakty / prodejna klikněte zde.

b) Zaslání Českou poštou nebo PPL -  Zboží je dodáváno na vámi uvedenou dodací adresu, dopravcem a službou, kterou si zvolíte.

c) Zahraniční balík - Slovensko do 48 hod od odeslání na Vámi uvedenou adresu

4. Termín dodání / odeslání či vyzvednutí

a ) Osobní odběr - pokud je u produktu uvedeno SKLADEM - možno okamžitě

b) Česká pošta - zboží kde je uvedeno  SKLADEM je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hod a doručováno následující pracovní den. V pracovní dny to tedy celkově činí max. 48 hod. od přijetí  Vaší objednávky. V případě platby převodem se doba prodlužuje o cca 1 den. V ostatních případech dle informací u produktu.

c ) PPL - zboží kde je uvedeno  SKLADEM je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hod a doručováno následující pracovní den a u balíků na soukromou adresu nově i v sobotu. V pracovní dny to tedy celkově činí max. 48 hod. od přijetí  Vaší objednávky. V případě platby převodem se doba prodlužuje o cca 1 den. V ostatních případech dle informací u produktu.

Rozměrné zásilky ( jako např. lyže ) jsou zasílány v kvalitních pevných kartonových obalech a jsou tak maximálně chráněny před možným poškozením při přepravě. 

5. Ceny dopravy a dobírky

a ) Osobní odběr : v kamenné prodejně v Praze 8 - zdarma

b)  Zásilky po ČR ( Česká pošta nebo PPL ) :

  • nad celkovou hodnotu nákupu  1 390 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 30 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 390 Kč :  109 Kč + 30 Kč při platbě dobírkou )
  • doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )

Zásilky na Slovensko

  • Slovensko :  209 Kč ( dopravné ) + 30 Kč ( poplatek za platbu dobírkou )
  • doba dodání se u zásilek na Slovensko se prodlužuje o 1 pracovní den. Platba za zboží se uskutečňuje v EUR ( v platném denním kurzu ).
6. Servis lyží a montáž vázání

Pokud si zákazník přeje montáž a uvede do poznámky v objednávce montážní údaje ( délka podešve boty v mm, váhu, výšku a lyž. zdatnost ) zasíláme lyže s již namontovaným a seřízeným vázáním. Za tento servisní úkon si neúčtujeme žádné poplatkyPři nákupu lyží v kamenném obchodě skier.cz je montáž prováděna obvykle na počkání.

7. Vrácení zboží / peněz

Zakoupené zboží je možno vrátit do 14 kaledářních dnů od jeho převzetí  a to v případě, že jste běžný spotřebitel, tedy nenakupujete zboží na IČO. Dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) máte právo na odstoupení od smlouvy a zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí. Lhůtou 14 kalendářních dní se dle platného zákona č. 89/2012 Sb. - občanský zákoník, rozumí doba počínaje ode dne převzetí zboží a dnem do kdy musí být dodavateli doručeno odstoupení od smlouvy a vrácení zboží, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Zboží by mělo být nepoužívané, nepoškozené a nesmí na něm být provedeny nevratné úpravy. V případě, že tomu tak nebude, je prodejce oprávněn si účtovat náklady za uvedení do původního stavu, nebo kupujícímu úměrně snížit částku za vrácené zboží. V tomto případě musí být kupující vždy předem informován.

Snížení hodnoty zboží :

Kupující odpovídá za případné snížení hodnoty, ceny zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než bylo nutné pro obeznámení se s ním ( vyzkoušení apod. )
Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží i v případě, že s tímto zbožím nakládá s ohledem na jeho povahu, avšak toto nakládání je nepřiměřené a vede např. k jeho zašpinění, pomačkání, odření a jiné viditelné opotřebení.

Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, prosíme kontaktujte nás osobně nebo písemně (např. emailem či poštou), uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. Peníze vracíme neprodleně po doručení zboží, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží doporučujeme pečlivě zabalit, tak aby nemohlo během přepravy dojít k poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží.

8. Reklamace

Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u veškerého prodávaného zboží  standardně 24 měsíců.

Pro uplatnění reklamace lze postupovat následujícím způsobem:

1) zasláním reklamovaného produktu na adresu obchodu s popisem zjištěné závady a požadavku na způsob vyřízení reklamace. K reklamaci prosíme přiložit kopii prodejního dokladu.

2) osobně na kamenné prodejně - o reklamaci a způsobu řešení reklamace bude sepsán reklamační list

Záruční podmínky se nevztahují na tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době 
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno 
- zboží bylo poškozeno živelnou událostí - vodou, bleskem, ohněm či elektrickým proudem

9. Ochrana osobních údajů

S Vašimi údaji bude nakládáno pouze způsobem odpovídajícím  příslušným ustanovením zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a to výhradně k účelům sloužícím k vyřízení objednávky kupujícího a zpracování statistických dat.  Tato data, včetně údajů o nákupech chráníme před zneužitím, považujeme je za důvěrná a zavazujeme se je neposkytovat žádné třetí straně.

skier.cz, s.r.o.

map

Hrubého 1205/2
Praha 8 - Kobylisy

Tel. prodejna: 223 011 948
Mobil: 602 630 391
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Otevírací doba :
PO - ČT 10:00 - 18:00
10:00 - 14:00
So, Ne a svátky
Zavřeno
bottom-icon1 Certifikovaná kvalita služeb
bottom-icon2 Kamenná prodejna
bottom-icon3 Rychlé a spolehlivé dodání
bottom-icon4 Odborné poradenství
bottom-icon5 Doprava ZDARMA
při nákupu nad 1390 Kč

O obchodu

Pro zákazníky

Log In or Register

fb iconLog in with Facebook