Obchodní podmínky
Obchodní podmínky, nákupní a reklamační řád
Dodavatel - prodávající
- skier.cz, s.r.o
- Hrubého 1201/10, 182 00 Praha 8 ( fakturační adresa )
- Provozovna - prodejna ( osobní odběr / vrácení zboží ) : Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8
- Provozovatel internetového a kamenného obchodu skier.cz
- Odpovědná osoba - Martin Sichyngr
- IČO: 24810614 DIČ : CZ24810614
- Plátce DPH - veškeré ceny jsou včetně DPH
- Číslo účtu: 43-8745410297/0100
- e-mail: info@skier.cz
tel.: + 420 602 630 391
( dále jen „dodavatel / prodávající“ )
1. Základní ustanovení :
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti skier.cz, s.r.o. , se sídlem Hrubého 1201/10, Praha 8 , IČ 24810614, DIČ CZ24810614, upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.skier.cz/. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Objednání zboží, uzavření kupní smlouvy :
Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
a) Přes e-shop : Objednávku zboží vytvoříte vložením požadovaného zboží do košíku a postupujete dle instrukcí vytvářených systémem. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
-
objednávaném zboží ( název, délku, velikost, barvu, množství, cenu a očekávaný termín dodání - doručení na adresu kupujícího )
-
způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží
-
informace o nákladech spojených s dodáním zboží
Po obdržení Vaší objednávky budete e-mailem, SMS či telefonicky informováni o průběhu vyřízení Vaší objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nebude možné dodat ( doručit ) u zboží uváděné lhůtě, budete neprodleně informováni o možném termínu dodání.
b ) E-mailem : písemně na e-mail info@skier.cz ( v objednávce prosíme uvést přesný název zboží, jeho cenu, Vaše jméno, příjmění a telefon. V případě objednání na dobírku uvádějte dodací adresu a zvoleného přepravce, v případě zakoupení na prodejně uvést - osobní odběr. Po obdržení objednávky od kupujícího e-mailem, potvrdí prodávající její přijetí.
c) Osobně - Veškeré zboží je možné si také přímo osobně zakoupit v prodejně skier.cz bez nutnosti předchozí objednávky. Kupní smlouva je uzavírána přímo na prodejně a nejedná se z pohledu zákona o kupní smlouvu uzavřenou tzv. na dálku.
1.2. Při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny jím uváděné údaje.
1.3 Zrušení objednávky zboží před expedicí nebo osobním odběrem ( vypršení rezervace )
Zákazník má právo odstoupit od objednávky zboží před jeho expedicí, což provede zpravidla písemnou formou. V případě, že dojde k expedici zboží postupuje se dle čl. 7 ( vrácení zboží a odstoupení od smlouvy do 14 dní ). Pokud zruší objednávku dodavatel, vždy uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit. Většinou z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti produktů, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel produktů přerušil výrobu nebo dovoz produktů. Objednávky ( zboží ) s osobním odběrem na prodejně, budou v případě nevyzvednutí do 3 prac. dnů od potvrzení ze strany prodejce ( připravení k vyzvednutí ) automaticky stornovány. Prodloužení doby rezervace možné pouze po dohodě. Objednávky s platbou běžným bankovním převodem budou v případě neuhrazení do 2 pracovních dnů, také automaticky stornovány.
2. Cena za zboží a platební podmínky
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
Hotově nebo platební kartou při převzetí zboží v kamenné prodejně skier.cz
Dobírkou – PPL nebo GLS - platba při převzetí zboží u dopravce
Převodem na účet číslo 43-8745410297/0100 na základě plat. údajů před dodáním zboží. On-line platební kartou či on-line převodem přes platební bránu gopay
3. Možnosti doručení a vyzvednutí zboží
a ) Osobní odběr - prodejna v Praze 8
- Adresa : Hrubého 1205/2, Praha 8 - Kobylisy
- Otevírací doba : viz kontakty/prodejna
b) Zaslání PPL nebo GLS - do 24 hod od odeslání po celé ČR. Zboží je dodáváno na vámi uvedenou dodací adresu, dopravacem a službou, kterou si zvolíte. Nabídka dopravce se může lišit s ohledem na rozměr a povahu zboží. Rozměrné ( dlouhé ) zboží je zasíláno společností GLS. V předvánočním čase se může doba doručení v závislosti na vytížení dopravce prodloužit.
c ) Zahraniční balík - do 2 prac. dnů od odeslání na Vámi uvedenou adresu.
4. Termín dodání / odeslání či vyzvednutí zboží
a ) Osobní odběr - pokud je u produktu uvedeno SKLADEM - možno okamžitě během otevírací doby
b) PPL nebo GLS - zboží kde je uvedeno SKLADEM je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hod a doručováno následující pracovní den. V pracovní dny to tedy celkově činí max. 48 hod. od přijetí Vaší objednávky. V případě běžné platby převodem se doba prodlužuje o dobu než dojde k připsání platby na účet. V ostatních případech dle informací u produktu. V předvánočním čase se může doba doručení v závislosti na vytížení dopravce prodloužit.
Rozměrné zásilky ( jako např. lyže či hole ) jsou zasílány v kvalitních pevných kartonových obalech a jsou tak maximálně chráněny před možným poškozením při přepravě.
5. Ceny za dopravu zboží a formy úhrady
a ) Osobní odběr : v kamenné prodejně v Praze 8 - zdarma
b) Zásilky po ČR
PPL Private - doručení dopravcem PPL nebo GLS na adresu domů nebo do zaměstnání. Dopravce PPL není v nabídce u zboží nad cca 120 cm ( lyže, hole apod ), pro tyto účely je v nabídce doručení na adresu přes GLS.
-
nad celkovou hodnotu nákupu 1 590 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 40 Kč při platbě dobírkou )
-
do celkové hodnoty nákupu 1 590 Kč : 115 Kč ( + 40 Kč při platbě dobírkou )
- doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )
PPL / GLS Parcel shop / Box - doručení na Vámi vybrané výdejní místo PPL či GLS v ČR
-
nad celkovou hodnotu nákupu 1 590 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 40 Kč při platbě dobírkou )
-
do celkové hodnoty nákupu 1 590 Kč : 80 Kč ( + 40 Kč při platbě dobírkou )
- doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky
Dlouhé a rozměrné zboží ( lyže a hole ) nezasíláme z důvodu překročení max. rozměrů PPL, pouze společností GLS.
Zásilky na Slovensko
- nad celkovou hodnotu nákupu 10 000 Kč - Zdarma ( dopravné ) + 60 Kč ( poplatek za platbu dobírkou )
- hodnota nákupu 3 000 - 10 000 Kč - 95 Kč ( + 60 Kč při platbě dobírkou )
- do celkové hodnoty nákupu 3 000 Kč - 170 Kč ( + 60 Kč při platbě dobírkou )
- doba dodání se u zásilek na Slovensko se prodlužuje o 1 pracovní den. Platba za zboží na dobírku se uskutečňuje v EUR, dle kurzu Komerční Banky - devizi nákup platném v den odeslání.
Zásilky do vybraných zemí EU ( DE a PL )
- jednotná cena za všechny zásilky - 170 Kč
- doba dodání se u zásilek do vybraných zemí EU se prodlužuje o 1 pracovní den. Platba je uskutečňuje platební kartou přes platební bránu Gopay.
6. Servis lyží a montáž vázání
Pokud si zákazník přeje montáž a udá do poznámky v objednávce montážní údaje ( délka podešve boty v mm, váhu, výšku a lyž. zdatnost ) zasíláme lyže s namontovaným a seřízeným vázáním. Za tento servisní úkon si neúčtujeme žádné poplatky. Při nákupu lyží v kamenném obchodě skier.cz je montáž prováděna obvykle na počkání.
V případě skialpových ( touringových ) lyží, kde při montáži dochází k vrtání do lyže a tedy nevratným úpravám na zboží zákazníkovi na míru, je před montáží vyžadována úhrada předem a není možné odstoupení od smlouvy ve smyslu čl. 7. Seřízení se z důvodu odlišného vypínacího mechanismu neprovádí na stroji. Toto ujednání neplatí pro sjezdové lyže.
7. Odstoupení od smlouvy / vrácení zboží / kupní ceny
Odstoupení je možné do 14 dní od převzetí zboží nebo jeho poslední části pokud je dodávka zboží rozdělena na více části. Lhůtou 14 kalendářních dní se dle platného zákona č. 89/2012 Sb. - občanský zákoník, rozumí doba počínaje ode dne převzetí zboží a dnem do kdy musí být prodávajícímu odesláno písemné odstoupení od smlouvy.
Zboží kupující zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží by mělo být nepoužívané, úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu nového zboží, tedy takovém v jakém kupující zboží převzal. Upozorňujeme, že v případě obuvi, je součástí zboží i originální krabice s údaji o typu a velikosti obuvi. V případě, že tomu tak nebude, je prodejce oprávněn si účtovat náklady za uvedení do původního stavu, nebo kupujícímu úměrně snížit částku za vrácené zboží. V tomto případě musí být kupující vždy předem informován. Náklady na zaslání zboží zpět prodávajícímu nese kupující.
Vánoční dárky zakoupené v období od 1.11. - 20.12.2024, lze vyměnit do 10.1.2025 ( platí pokud již uplynula 14-denní lhůta pro odstoupení od smlouvy ). Můžete tak nakoupit včas a v klidu bez obav s výměnou nevhodného dárku. Výměna je možná za jiné zboží, nebo za peněžní poukázku na pozdější nákup jiného zboží s platností 60 dní. Vrácené zboží musí být nepoužívané, čisté a musí obsahovat originální krabičky apod.
Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozdějido čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání ( dopravné ), které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Pro odstoupení od kupní smlouvy lze využít vzorový formulář viz. níže :
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Adresa pro zaslání vráceného zboží : skier.cz, Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8. Prosíme neplést si provozní doručovací adresu s fakturační adresou, předejdete tak zbytečným nepříjemnostem se špatně zaslanou zásilkou.
Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, zašlete jej na adresu prodejny, Hrubého 1205/2, Praha 8 a k vrácenému zboží přiložte písemné odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu pro vrácení peněz viz. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Nebo stačí též např. na kopii prodejního dokladu uvést výše uvedené. Peníze vracíme zpravidla 1 - 5 prac. dní po doručení zboží, nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží doporučujeme pečlivě zabalit s ohledem na druh zasílaného zboží, tedy tak aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží. Zboží je též možné vrátit osobně na prodejně skier.cz, Hrubého 1205/2, Praha 8.
Dárky, věrnostní slevy a slevové poukázky při vrácení zboží :
V případě, že se rozhodnete pro vrácení zboží, ke kterému byl poskytnut dárek ve formě zboží nebo dárková peněžní poukázka, je nutné vracet zboží, předmět koupě kompletní, tedy i včetně dárku zdarma. Pokud byla forma dárku poukázka či sleva na další nákup a původní zboží, ke kterému byla vydána je vráceno bude tato forma slevy, či poukázky anulována, pokud se prodávající a kupující nedohodl jinak.
8. Reklamace, práva z vadného plnění.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
Délka odpovědnosti za vady z vadného plnění je u veškerého prodávaného zboží pro běžného spotřebitele standardně 24 měsíců. V případě všech modelů kolečkových lyží skike se od roku 2024 prodlužuje na 5 let. Za vadu se nepovažuje běžné opotřebení nebo poškození uživatelem.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady a je ve shodě s kupní smlouvu. Má-li věc vadu, která se projeví během 24 měsíců, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby a povahy vady může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, slevu nebo vrácení kupní ceny. V případě, že je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího.
Pro uplatnění reklamace lze postupovat následujícím způsobem :
1) zasláním reklamovaného produktu na adresu obchodu ( skier.cz, Hrubého 1205/2, 18200 Praha 8 ) s popisem zjištěné závady, případně jak a kdy k vadě došlo a požadavku na způsob vyřešení reklamace tj. výměny zboží, opravy, dodatečné slevy nebo vrácení kupní ceny. K reklamaci prosíme přiložit kopii prodejního daňového dokladu. Upozorňujeme, že v zboží zejména pak obuv, musí být pro řádné přijetí k reklamaci umyté, suché a čisté.
2 ) osobně na kamenné prodejně - o reklamaci a způsobu řešení bude sepsán reklamační list.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Vzorový formulář pro uplatnění reklamace
9. Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ : 00020869, http://coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na webové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi kupujícím a prodávajícím z kupní smlouvy.