Vše o nákupu

Provozovatel obchodu
  • skier.cz, s.r.o
  • Hrubého 1201/10,  182 00  Praha 8
  • Provozovna - prodejna ( osobní odběr / vrácení zboží ) : Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8
  • Provozovatel internetového a kamenného obchodu skier.cz
  • Odpovědná osoba - Martin Sichyngr
  • IČO:  24810614  DIČ : CZ24810614
  • Plátce DPH - veškeré ceny jsou včetně DPH
  • Číslo účtu: 43-8745410297/0100
  • e-mail: info@skier.cz
    tel.: + 420 602 630 391

( dále jen „prodávající“ nebo prodejce  )

Základní ustanovení :
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti skier.cz, s.r.o. , se sídlem Hrubého 1201/10, Praha 8 , IČ 24810614, DIČ CZ24810614, upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.skier.cz/. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1. Objednání zboží / uzavření kupní smlouvy

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

a) Přes e-shop : Objednávku zboží vytvoříte vložením požadovaného zboží do košíku a postupujete dle instrukcí  vytvářených systémem. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

      1. objednávaném zboží ( název, délku, velikost, barvu, množství, cenu a očekávaný termín dodání - doručení na adresu kupujícího )

      2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží

      3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží

Po obdržení Vaší objednávky budete e-mailem, SMS či telefonicky informováni o průběhu vyřízení Vaší objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nebude možné dodat ( doručit ) u zboží uváděné lhůtě, budete neprodleně informováni o možném termínu dodání.

 

2. Možnosti Platby

Hotově nebo kartou při převzetí zboží v kamenné prodejně skier.cz
Dobírkou – Česká Pošta, PPL nebo GLS - platba při převzetí zboží u dopravce
Převodem na účet číslo 43-8745410297/0100, On-line kartou, či on-line převodem přes platební bránu Gopay

3. Způsoby doručení a vyzvednutí / zakoupení zboží

a ) Osobní odběr - prodejna v Praze

  • Adresa : Hrubého 1205/2, Praha 8 - Kobylisy
  • Otevírací doba : viz. kontakty / prodejna

b) Zaslání Českou poštou, PPL nebo GLS -  Zboží je dodáváno na vámi uvedenou dodací adresu, dopravcem a službou, kterou si zvolíte.

c) Zahraniční balík ( PPL, GLS ) - Slovensko do 48 hod od odeslání na Vámi uvedenou adresu

4. Termín dodání / odeslání či vyzvednutí

a ) Osobní odběr - pokud je u produktu uvedeno SKLADEM - možno okamžitě během otevírací doby

b) Česká pošta, PPL nebo GLS - zboží kde je uvedeno  SKLADEM je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hod a doručováno následující pracovní den. V pracovní dny to tedy celkově činí max. 48 hod. od přijetí  Vaší objednávky. V případě běžné platby převodem se doba prodlužuje o dobu než dojde k připsání platby na účet. V ostatních případech dle informací u produktu. V předvánočním čase se může doba doručení v závislosti na vytížení dopravce prodloužit.

Rozměrné zásilky ( jako např. lyže či hole ) jsou zasílány v kvalitních pevných kartonových obalech a jsou tak maximálně chráněny před možným poškozením při přepravě.

5. Ceny dopravy a dobírky

a ) Osobní odběr : v kamenné prodejně v Praze 8 - zdarma

 

b)  Zásilky po ČR

PPL

PPL Private - doručení dopravcem PPL nebo GLS na adresu domů či do zaměstnání. Dopravce GLS je v nabídce primárně u rozměrného zboží ( lyže + hole ). Dopravce PPL není v nabídce u zboží nad cca 120 cm ( lyže, hole apod ).

  • nad celkovou hodnotu nákupu 1 590 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 40 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 590 Kč :  115 Kč ( + 40 Kč při platbě dobírkou )
  • doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )

PPL Parcel shop - doručení na Vámi vybrané výdejní místo PPL v ČR

  • nad celkovou hodnotu nákupu 1 590 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 30 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 590 Kč :  99 Kč ( + 40 Kč při platbě dobírkou )
  • doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )

logo-pošta

Česká pošta balík do Balíkovny :

  • nad celkovou hodnotu nákupu 1 590 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( +30 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 590 Kč :  75 Kč ( + 30 Kč při platbě dobírkou )

Česká pošta balík do ruky :

  • nad celkovou hodnotu nákupu 1 590 Kč :  50 Kč (+ 40 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 590 Kč :  139 Kč ( + 40 Kč při platbě dobírkou )

Česká pošta balík na poštu :

  • nad celkovou hodnotu nákupu 1 590 Kč : 40 Kč ( 40 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu  1 590 Kč :  119 Kč ( + 40 Kč při platbě dobírkou )

 

Dlouhé a rozměrné zboží ( lyže a hole ) nezasíláme z důvodu nepřiměřené ceny Českou Poštou, pouze společností GLS.

Zásilky na Slovensko

  • nad celkovou hodnotu nákupu 10 000 Kč Zdarma ( dopravné ) + 60 Kč ( poplatek za platbu dobírkou )
  • hodnota nákupu 3 000 - 10 000 Kč - 95 Kč ( + 60 Kč při platbě dobírkou )
  • do celkové hodnoty nákupu 3 000 Kč - 170 Kč ( + 60 Kč při platbě dobírkou )
  • doba dodání se u zásilek na Slovensko se prodlužuje o 1 pracovní den. Platba za zboží na dobírku se uskutečňuje v EUR, dle kurzu Komerční Banky - devizi nákup platném v den odeslání.

Zásilky do vybraných zemí EU ( DE a PL )

  • jednotná cena za všechny zásilky - 180 Kč
  • doba dodání se u zásilek do vybraných zemí EU se prodlužuje o 1 pracovní den. Platba je uskutečňuje platební kartou přes platební bránu Gopay.
6. Servis lyží a montáž vázání

Pokud si zákazník přeje montáž a uvede do poznámky v objednávce montážní údaje ( délka podešve boty v mm, váhu, výšku a lyž. zdatnost ) zasíláme lyže s již namontovaným a seřízeným vázáním. Za tento servisní úkon si neúčtujeme žádné poplatkyPři nákupu lyží v kamenném obchodě skier.cz je montáž prováděna obvykle na počkání.

7. Vrácení zboží / kupní ceny

Odstoupení od kupní smlouvy se řídí dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.).  Odstoupení je možné do 14 dní od převzetí zboží nebo jeho poslední části pokud je dodávka zboží rozdělena na více části. Lhůtou 14 kalendářních dní se dle platného zákona č. 89/2012 Sb. - občanský zákoník, rozumí doba počínaje ode dne převzetí zboží a dnem do kdy musí být dodavateli / prodávajícímu doručeno písemné odstoupení od smlouvy. Zboží kupující zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží by mělo nepoužívané, úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu nového zboží, tedy takovém v jakém kupující zboží převzal. Upozorňujeme, že v případě obuvi, je součástí zboží i originální krabice s údaji o typu a velikosti obuvi. V případě, že tomu tak nebude, je prodejce oprávněn si účtovat náklady za uvedení do původního stavu, nebo kupujícímu úměrně snížit částku za vrácené zboží. V tomto případě musí být kupující vždy předem informován. Náklady na zaslání zboží zpět  prodávajícímu nese kupující. Dle § 1832 občanského zákoníku odst. 1 a 2 budou kupujícímu vráceny peněžní prostředky související s dopravou zboží od prodávajícího, pakliže byly nějaké účtovány do výše odpovídající nejlevnějšímu prodejcem nabízeného způsobu dodání zboží. Pro odstouepení od kupní smlouvy lze využít vzorový formulář viz. níže :

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Adresa pro zaslání vráceného zboží : skier.cz, Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8

Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, zašlete jej na adresu prodejny, Hrubého 1205/2, Praha 8 a k vrácenému zboží přiložte písemné odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu pro vrácení peněz. Stačí např. na kopii prodejního dokladu uvést výše uvedené. Peníze vracíme zpravidla 1 - 4 prac. dny po doručení zboží, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží doporučujeme pečlivě zabalit, tak aby nemohlo během přepravy dojít k poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží. Zboží je též možné vrátit osobně na prodejně skier.cz, Hrubého 1205/2, Praha 8.

8. Reklamace, práva z vadného plnění.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Délka odpovědnosti za vady z vadného plnění je u veškerého prodávaného zboží pro běžného spotřebitele standardně 24 měsíců.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady a je ve shodě s kupní smlouvu. Má-li věc vadu, která se projeví během 24 měsíců, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby a povahy vady může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, slevu nebo vrácení kupní ceny. V případě, že je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. 

Pro uplatnění reklamace lze postupovat následujícím způsobem :

1) zasláním reklamovaného produktu na adresu obchodu ( skier.cz, Hrubého 1205/2, 18200 Praha 8 ) s popisem zjištěné závady a požadavku na způsob vyřešení reklamace tj. výměny zboží, opravy, dodatečné slevy nebo vrácení kupní ceny. K reklamaci prosíme přiložit kopii prodejního daňového dokladu. Upozorňujeme, že v zboží zejména pak obuv, musí být pro řádné přijetí k reklamaci umyté, suché a čisté.

2 ) osobně na kamenné prodejně - o reklamaci a způsobu řešení bude sepsán reklamační list.

Záruční podmínky se nevztahují na tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době 
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno 
- zboží bylo poškozeno živelnou událostí - vodou, bleskem, ohněm či elektrickým proudem

Vzorový formulář pro uplatnění reklamace

9. Ochrana osobních údajů

S Vašimi údaji bude nakládáno pouze způsobem odpovídajícím  příslušným ustanovením zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a to výhradně k účelům sloužícím k vyřízení objednávky kupujícího a zpracování statistických dat. Více informací o ochraně osobních údajů a jejich zpracováním v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 naleznete zde.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Ukládání cookies
 
12.1 Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
 
12.2 Správce používá v rámci zvyšování kvality služeb, personalizace nabídky, sběru anonymních dat a pro analytické účely ve své prezentaci tzv. soubory cookie. Používáním webu uživatel souhlasí s použitím zmíněné technologie.
 
Nezbytné cookies -  Cookies nezbytně nutné pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb. Pro použití těchto cookies není vyžadován souhlas. 
 
Analytické a marketingové cookies - Pro použití ostatních souborů cookies je vyžadován souhlas. Cookies spadající do této kategorie jsou využívány zejména pro anonymní sledování návštěvnosti a činnosti uživatelů na našich webových stránkách. Díky tomu můžeme sledovat, co se zákazníkům líbí a zlepšovat naše služby.
 
12.3 Používání cookies lze nastavit ve vašem prohlížeči. Pokud však zakážete používání všech cookies, nemusíte mít přístup ke všem funkcím a částem e-shopu. Svou volbu ohledně cookies můžete kdykoli změnit.
 

10. Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ : 00020869. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na webové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi kupujícím a prodávajícím z kupní smlouvy.